0
Articole preferate

Livrare

LIVRARE GRATUITĂ!

Cumpărați produse de 60 € sau mai mult și veți beneficia de transport GRATUIT!

Metode de livrare și preț pentru comenzi de până la 60 €:

Ridicați-vă produsele în magazinele noastre, după bunul plac.

Magazinele noastre

  • Înainte de sosirea dumneavoastră, ar trebui să fiți notificat prin SMS sau e-mail că bunurile sunt pregătite pentru dumneavoastră.
  • Comenzile plătite cu numerar/card în momentul ridicării vor fi stocate timp de cel mult 1 săptămână de la data primirii notificării de gata de ridicare.

CurierLP EXPRESS

Livrarea comenzilor

  • Vom livra bunurile la adresa specificată de dvs. pe întreg teritoriul Lituaniei.
  • După ce bunurile au fost predate curierului, vă vom informa prin SMS și e-mail.
  • Înainte de sosirea curierului, acesta vă va informa prin telefon sau SMS cu privire la ora de livrare programată.

Timpul de livrare

  • I-V 08:00-18:00

Recepția bunurilor

Atunci când acceptați sau ridicați bunurile comandate, vă rugăm să verificați starea transportului (transporturilor) și să semnați factura (conosamentul) sau orice alt document de transfer și acceptare. În cazul în care observați orice deteriorare a aspectului exterior al transportului și/sau al articolului (articolelor) sau orice neconcordanță în livrarea articolului (articolelor) în timpul procesului de predare, vă rugăm să vă asigurați că notați acest lucru pe factură, conosament sau alt document de predare și să întocmiți un raport liber de deteriorare/neconcordanță a transportului/articolului (articolelor) în prezența reprezentantului nostru care v-a livrat transportul.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la oficiul poștal Itella ales de dvs.

Puteți găsi lista oficiilor poștale aici.

Când coletul este livrat la punctul de colectare, veți primi un SMS cu un cod PIN pe care îl puteți introduce la oficiul poștal pentru a vă ridica coletul. Punctele de preluare Itella păstrează coletul dvs. timp de 7 zile lucrătoare după ce confirmăm că comanda dvs. a fost livrată și este pregătită pentru preluare. Dacă coletul nu este ridicat în acest termen, acesta este returnat expeditorului.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultantul dumneavoastră Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la oficiul poștal Venipak ales de dvs.

Puteți găsi lista oficiilor poștale aici.

Când coletul este livrat la punctul de colectare, veți primi un SMS cu un cod PIN pe care îl puteți introduce la oficiul poștal pentru a vă ridica coletul. Punctele de colectare Venipak vor păstra coletul dvs. timp de 3 zile lucrătoare după ce confirmăm că comanda dvs. a fost livrată și este pregătită pentru ridicare. Dacă coletul nu este ridicat în acest interval de timp, acesta va fi returnat expeditorului.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la oficiul poștal DPD ales de dvs.

Puteți găsi o listă a oficiilor poștale aici.

Când coletul este livrat la punctul de colectare, veți primi un SMS cu un cod PIN pe care îl puteți introduce la oficiul poștal pentru a vă ridica coletul. Coletul este păstrat la punctele de colectare DPD timp de 5 zile lucrătoare de la confirmarea noastră că comanda a fost livrată și este pregătită pentru colectare. Dacă coletul nu este ridicat în acest interval de timp, acesta este returnat expeditorului.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la oficiul poștal LP Express ales de dvs.

  • Veți fi notificat prin SMS cu privire la primirea coletului, astfel încât să știți exact când puteți ridica coletul.
  • Veți putea să vă ridicați coletele în mai puțin de un minut introducând cele două coduri PIN pe care le-ați primit prin SMS și/sau e-mail la terminal.
  • Terminalele LP EXPRESS sunt deschise 24 de ore din 24, 7 zile din 7, astfel încât să vă puteți ridica coletele când vă convine.
  • Cu cea mai largă și mai densă rețea de terminale LP EXPRESS, veți putea alege cea mai convenabilă locație de ridicare a coletelor dumneavoastră.
  • Coletul dvs. va fi reținut la terminal timp de 4 zile calendaristice de la confirmarea noastră că comanda dvs. se află deja la terminalul LP EXPRESS pentru ridicare.


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la oficiul poștal Omniva ales de dvs.

  • Puteți găsi lista oficiilor poștale aici.
  • Când coletul este livrat la punctul de colectare, veți primi un SMS cu un cod PIN pe care îl puteți introduce la oficiul poștal pentru a vă ridica coletul.
  • La punctele de colectare Omniva, coletul este reținut timp de 7 zile după ce confirmăm că comanda a fost livrată și este pregătită pentru colectare.
  • Dacă coletul nu este ridicat în acest termen, acesta este returnat expeditorului.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt

Vom livra articolul (articolele) la cel mai apropiat oficiu poștal!

  • Vă rugăm să veniți să vă ridicați bunurile numai după ce ați primit o notificare că coletul a fost livrat la oficiul poștal lituanian ales de dvs.
  • Trebuie să vă ridicați comanda de la oficiul poștal lituanian în termen de 3 zile lucrătoare de la confirmarea noastră că comanda se află deja la oficiul poștal lituanian.
  • Bunurile pot fi ridicate numai de către destinatarul coletului specificat la momentul plasării comenzii. Prin urmare, atunci când ridicați bunurile, trebuie să aveți asupra dumneavoastră și să prezentați un document de identitate valabil (carte de identitate, pașaport sau un permis de conducere nou) unui angajat al Poștei Lituaniene.

Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați consultanții Dovanusalis.lt