0
Articole preferate

Întrebări frecvente

- Fac cumpărături la magazinul dvs. pentru prima dată. Cum pot plasa o comandă?

Selectați produsul care vă place, apoi faceți clic pe „Adăugați în coș”, în coșul de cumpărături faceți clic pe „Checkout” și completați formularul de comandă. Dacă nu puteți plasa o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact furnizate în magazinul online: Contactele noastre.

- Care sunt metodele de livrare în magazinul dvs. online?

Livrăm comenzile către clienți în aproape toate modurile posibile și convenabile. Mai multe informații pot fi găsite aici: Livrare.

- Cât timp va dura livrarea?

Termenul de livrare depinde de metoda de livrare aleasă. Atunci când plasați o comandă și alegeți o metodă de livrare, termenul de livrare este indicat lângă fiecare opțiune. Mai multe informații: Livrare.

- Transporturile sunt livrate la nivel național?

Livrăm bunurile comandate în toată țara.

- Locuiesc în străinătate, dar doresc să comand produsele dumneavoastră. Ce trebuie să fac?

Putem livra produsele noastre în orice țară din lume. Atunci când completați formularul de comandă, alegeți țara de livrare dorită ca adresă a plătitorului. Dacă nu puteți genera comanda, vă rugăm să ne contactați folosind contactele furnizate în magazinul online: Contactele noastre.

- Care sunt metodele de plată posibile?

Puteți plăti pentru bunuri în diferite moduri. Informații mai detaliate privind plățile pot fi găsite făcând clic pe link: Metode de plată.

- Vreau să anulez comanda pe care am plasat-o, cum pot face asta?

Vă rugăm să ne contactați folosind aceste contacte: Contactele noastre. Vom anula comanda dacă aceasta nu a fost încă produsă și predată curierului. Din păcate, nu putem anula comenzile care au fost deja predate.

- Ce trebuie să fac dacă primesc un articol defect?

Dacă primiți un articol deteriorat sau defect, vă rugăm să ne contactați imediat folosind contactele furnizate prin e-mail: Contactele noastre. Vă rugăm să indicați numărul comenzii dumneavoastră. Dacă deteriorarea/defecțiunea este vizibilă, includeți o fotografie a articolului.

- Ce trebuie să fac dacă nu primesc comanda?

După plasarea unei comenzi, o etichetă de expediere este creată pentru dvs., iar comanda este trimisă spre producție. Un număr de urmărire a expedierii este trimis clientului. Dacă nu vedeți nicio mișcare a expedierii la o zi după primirea mesajului, vă sugerăm să contactați direct serviciul de curierat sau să ne scrieți folosind contactele furnizate în magazinul online:Contactele noastre.

- Nu primesc o confirmare a comenzii. Ce trebuie să fac?

Confirmarea comenzii este generată și trimisă automat la adresa dvs. de e-mail specificată imediat după plasarea comenzii (fără plată). Confirmarea poate să nu fie primită din cauza unei adrese de e-mail introduse incorect sau, în cazuri rare, din cauza setărilor serverului de e-mail, e-mailul poate fi direcționat către folderele „spam” sau „junk”. Dacă nu ați primit confirmarea, vă rugăm să ne contactați folosind contactele furnizate în magazinul online:Contactele noastre.

- Cum pot obține o factură pentru bunurile comandate?

Atunci când plasați o comandă, bifați " Se solicită factură" și o veți primi prin e-mailul furnizat în formularul de comandă. Dacă nu ați făcut acest lucru, vă rugăm să ne contactați folosind contactele furnizate în magazinul online: Contactele noastre.

- Este posibil ca o persoană să plătească pentru bunuri, dar să le livreze altei persoane?

Da, puteți schimba destinatarul în secțiunea „Adresa de livrare”.

- Vreau să returnez bunurile, cum pot face asta?

Puteți returna bunuri care nu au fost fabricate special în conformitate cu cerințele clientului sau personalizate individual, dar care nu s-au potrivit din cauza culorii, mărimii sau modelului. Mai multe informații despre posibilitățile de returnare pot fi găsite aici: Garanție și retururi