1. Dispoziții generale

1.1. Prezentele reguli de cumpărare, împreună cu documentele la care se face referire în aceste reguli, au scopul de a furniza informații despre Baltic Ambition Ltd (denumită în continuare - „Vânzătorul”) și de a stabili condițiile în care persoanele care cumpără bunuri (denumite în continuare - „Cumpărătorul”) în magazinul online pot achiziționa bunuri (denumite în continuare - „Bunurile”). Aceste reguli definesc condițiile de vânzare a bunurilor vândute (în continuare - „Reguli”).

1.2 Prezentele Reguli se aplică la încheierea oricărui contract între Vânzător și Cumpărător pentru vânzarea de Bunuri („Contract”). Înainte de a plasa orice comandă de Bunuri în magazinul online, vă rugăm să citiți cu atenție aceste Reguli și să vă asigurați că le înțelegeți corect. Vă rugăm să rețineți că Cumpărătorul trebuie să fie de acord cu aceste Reguli înainte de finalizarea comenzii Politica de confidențialitate, iar refuzul de a face acest lucru va face imposibilă finalizarea și plasarea comenzii pentru bunuri.

1.3 Cumpărătorul este încurajat să tipărească aceste Reguli pentru consultare ulterioară.

1.4 Vă rugăm să rețineți că prezentele Reguli pot fi modificate conform prevederilor secțiunii 6. De fiecare dată când comandați Bunuri, vă recomandăm să revizuiți Regulile pentru a vă asigura că înțelegeți pe deplin condițiile în care se va face comanda în acel caz particular.

1.5 Prezentele reguli și orice contract între vânzător și cumpărător sunt încheiate în limba care este limba principală a magazinului online.

2. Informații despre vânzător

2.1 Prezentele norme se aplică pentru achiziționarea de bunuri la adresa https://tibino.ro. Vânzătorul este Baltic Ambition Ltd, o societate lituaniană înregistrată în mod corespunzător și care își desfășoară activitatea în Republica Lituania, cod de persoană juridică 302644705, adresă înregistrată Ukmergės g. 364, Vilnius. Informațiile privind vânzătorul sunt colectate și stocate în Registrul persoanelor juridice, administratorul registrului, Centrul de registre al întreprinderilor de stat. Codul de plătitor de TVA al vânzătorului este LT100006236211.

2.2 Mai multe informații despre vânzător sunt furnizate în secțiunea "Despre noi".

2.3 Informațiile de contact ale vânzătorului sunt furnizate în secțiunea "Contacte".

3. Bunuri

3.1 Imaginile Bunurilor prezentate în magazinul online au doar scop ilustrativ. Deși Vânzătorul a depus toate eforturile pentru a afișa culorile Bunurilor cât mai exact posibil, Vânzătorul nu poate garanta că ecranul dispozitivului Cumpărătorului va reflecta cu exactitate culorile Bunurilor. Cumpărătorul înțelege că Bunurile pot diferi ușor de imaginile lor.

3.2 Ambalajul bunurilor poate fi diferit de cel prezentat în imaginile din magazinul online.

3.3 Cu excepția cazului în care se specifică în mod clar altfel, toate Bunurile prezentate în magazinul online sunt disponibile. În cazul în care Bunurile comandate nu mai sunt disponibile, Cumpărătorul este informat imediat prin e-mail sau alte mijloace, iar comanda pentru astfel de Bunuri este anulată.

4. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în conformitate cu Politica de confidențialitate. Având în vedere că Politica de confidențialitate stabilește dispoziții importante ale Regulilor, se recomandă Cumpărătorului să le citească cu atenție și să se asigure că toate dispozițiile Politicii de confidențialitate sunt înțelese și acceptate.

5. Încheierea contractului de vânzare-cumpărare

5.1 Bunurile din acest magazin online pot fi achiziționate de cumpărători care sunt:

(a) persoanele fizice care au deja 18 (optsprezece) ani;

(b) persoanelor fizice cu vârste cuprinse între 14 (paisprezece) și 18 (optsprezece) ani, dacă au obținut consimțământul părinților sau al tutorelui, cu excepția cazurilor în care acestea își gestionează propriile fonduri;

(c) persoane juridice.

5.2 Prin confirmarea acestor reguli, persoana confirmă că are dreptul de a achiziționa bunuri din acest magazin online.

5.3 Procedura de comandă stabilită de Vânzător permite Cumpărătorului să verifice și să corecteze erorile înainte de a trimite comanda finală. Se recomandă Cumpărătorului să citească și să verifice cu atenție comanda în fiecare etapă a plasării comenzii.

5.4 Contractul dintre Cumpărător și Vânzător se consideră încheiat din momentul în care Cumpărătorul, după ce a format un coș de Bunuri în magazinul online, a indicat numele, prenumele (cu litere latine), telefonul, adresa de e-mail și de livrare, codul poștal precis, metoda de plată aleasă și a citit prezentele Reguli, face clic pe butonul „Confirmare comandă”.

5.5 După ce Cumpărătorul trimite comanda, Cumpărătorului i se trimite un e-mail de confirmare a primirii comenzii.

5.6 Odată ce comanda este pregătită, Vânzătorul confirmă comanda prin trimiterea unui e-mail către Cumpărător, confirmând că Bunurile au fost expediate către Cumpărător.

5.7 Fiecare contract (comandă) încheiat între Cumpărător și Vânzător este înregistrat și stocat în baza de date a magazinului online.

5.8 Prin încheierea Contractului, Cumpărătorul este de acord ca formularul electronic de comandă cu datele de achiziție să fie trimis la adresa de e-mail furnizată la momentul achiziției.

5.9 În cazul în care Vânzătorul nu este în măsură să vândă Bunurile, de exemplu, pentru că Bunurile nu mai sunt în stoc, Bunurile nu mai sunt vândute sau din cauza unei erori legate de prețul prezentat în magazinul online, astfel cum se specifică în clauza 9.5 din prezentele Reguli, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin e-mail sau prin alte mijloace, iar comanda nu va fi onorată. Dacă Cumpărătorul a plătit deja pentru Bunuri, Vânzătorul va rambursa sumele plătite în termen de 14 zile.

6. Dreptul de a schimba regulile

6.1 Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste Reguli, inclusiv, dar fără a se limita la, modificări ale:

(a) condițiile de plată;

(b) actele juridice aplicabile.

6.2 De fiecare dată când sunt comandate bunuri, versiunea Regulilor în vigoare la momentul respectiv se va aplica la formarea contractului între vânzător și cumpărător.

7. Retragerea din contract și rambursări

7.1 Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract fără a oferi niciun motiv în perioada specificată în clauza 7.3 din prezentele Reguli. Această dispoziție înseamnă că Cumpărătorul, în perioada menționată, are dreptul de a notifica Vânzătorului decizia sa de a se retrage din Contract, de a returna Vânzătorului bunurile și de a obține o rambursare.

7.2 Dreptul de retragere menționat mai sus nu se aplică contractelor pentru:

(a) bunuri fabricate în conformitate cu instrucțiunile specifice ale cumpărătorului, care nu sunt pre-fabricate și care sunt fabricate pe baza alegerii sau instrucțiunilor personale ale cumpărătorului sau pentru bunuri care sunt clar adaptate nevoilor personale ale cumpărătorului;

(b) bunuri perisabile sau bunuri cu un termen de valabilitate scurt;

(c) bunuri sigilate care au fost desigilate după livrare și care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă;

(d) bunuri care, după livrare, sunt amestecate în mod inseparabil cu alte articole datorită naturii lor;

(e) înregistrări video sau audio sigilate sau software sigilat care au fost desigilate după livrare;

(f) Contractele pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru astfel de publicații.

7.3. Dreptul Cumpărătorului de a se retrage din Contract decurge din ziua în care Contractul este încheiat, astfel cum este definit în secțiunea 5 din prezentele Reguli. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract în termen de 14 (paisprezece) zile de la livrarea Bunurilor și de a returna Bunurile către Vânzător și de a primi o rambursare.

7.4 Pentru a anula Contractul, Cumpărătorul trebuie să transmită o notificare clară prin e-mail, în care să precizeze decizia de a se retrage din Contract. La primirea notificării Cumpărătorului, Vânzătorul va trimite prompt o confirmare de primire a notificării.

7.5 Bunurile sunt returnate către Baltic Ambition Ltd în conformitate cu metodele și condițiile specificate indicate în secțiunea "Garanție și retururi"

7.6 În cazul în care Cumpărătorul anulează Contractul fără a fi din vina Vânzătorului, suma plătită pentru Bunuri va fi rambursată, cu excepția costurilor de livrare. După primirea Bunurilor și evaluarea calității acestora, Vânzătorul va rambursa suma plătită pentru Bunuri în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primirea notificării scrise de retragere, în conformitate cu prevederile clauzei 7.14 din prezentele Reguli.

7.7 În cazul în care Cumpărătorul nu reușește să ridice bunurile de la depozitul de colete sau în cazul în care livrarea nu are succes, bunurile respective vor fi returnate Vânzătorului, iar Cumpărătorului i se va restitui suma plătită pentru bunuri, mai puțin taxa de livrare.

7.8 Cumpărătorul își poate exercita dreptul de a returna bunurile numai dacă perioada de returnare nu a fost depășită și dacă bunurile pot fi returnate în starea lor inițială și revândute la preț integral sau redus.

7.9 Bunurile returnate trebuie să fie nedeteriorate, să își păstreze aspectul comercializabil (etichete, folii de protecție etc. neîntrerupte) și să fie neutilizate. Toate Bunurile returnate trebuie să aibă etichete autentice, pungi de protecție și aceleași accesorii cu care au fost vândute. Bunurile returnate trebuie să fie în ambalajul original ordonat (cu instrucțiunile și cardul de garanție, în cazul în care au fost livrate împreună cu bunurile) de aceeași compoziție ca atunci când au fost achiziționate de cumpărător. Cadourile primite împreună cu Bunurile trebuie, de asemenea, returnate.

7.10 Cumpărătorul este responsabil pentru scăderea valorii Bunurilor (inclusiv, dar fără a se limita la cazurile specificate în clauza 7.9 din prezentele Reguli), care rezultă din acțiuni care nu sunt necesare pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea Bunurilor. Vânzătorul are dreptul de a reduce unilateral suma rambursată Cumpărătorului proporțional cu scăderea valorii Bunurilor.

7.11 Pentru a returna bunurile, este necesar să furnizați factura cu TVA (numărul acesteia) sau, dacă factura cu TVA nu este emisă, un alt document care confirmă achiziționarea bunurilor de la vânzător, numărul comenzii.

7.12 În cazul în care Cumpărătorul returnează Bunurile din cauza unor defecte de calitate, Vânzătorul se angajează să ramburseze integral Cumpărătorului prețul plătit pentru Bunurile defecte și să ramburseze costurile de livrare, urmând prevederile clauzei 7.6 pentru returnările parțiale.

7.13 Vânzătorul transferă sumele rambursate în contul bancar specificat de Cumpărător.

7.14 Vânzătorul are dreptul de a nu rambursa sumele plătite de Cumpărător până când Bunurile nu sunt returnate Vânzătorului și verificate pentru conformitate cu clauzele 7.8 și 7.9 din prezentele Reguli.

7.15 În cazul în care Bunurile au fost livrate Cumpărătorului după anularea Contractului:

(a) Cumpărătorul trebuie să returneze imediat bunurile către vânzător;

(b) cu excepția cazurilor legate de bunuri defecte, astfel cum se specifică în clauza 7.12, Cumpărătorul va fi responsabil pentru costurile de returnare a bunurilor către Vânzător;

(c) Cumpărătorul trebuie să depoziteze în mod corespunzător bunurile până la returnarea acestora către vânzător.

7.16 Cumpărătorul va avea întotdeauna drepturile care decurg din vânzarea de bunuri defecte, astfel cum sunt prevăzute de actele juridice aplicabile. Regulile de returnare specificate în prezenta secțiune 7 sau în alte secțiuni ale Regulilor nu afectează existența acestor drepturi.

8. Livrare

8.1 La alegerea Cumpărătorului, Bunurile sunt livrate pe cheltuiala Cumpărătorului de către o companie de transport. În anumite cazuri specificate de Vânzător, Bunurile sunt livrate pe cheltuiala Vânzătorului.

8.2 Atunci când alege serviciul de livrare la domiciliu la momentul comenzii, Cumpărătorul se angajează să indice locul exact de livrare a Bunurilor. Prețul exact al livrării depinde de greutatea și prețul Bunurilor comandate. Costurile actuale de livrare sunt furnizate în secțiunea "Livrare".

8.3 Comanda Cumpărătorului este onorată până la data de livrare planificată, indicată în avizul de expediere specificat în clauza 5.6, cu excepția cazurilor de evenimente care nu pot fi controlate de Vânzător (astfel cum sunt definite în secțiunea 16 din prezentele norme).

8.4 De obicei, Bunurile sunt livrate la adresa specificată de Cumpărător sau la terminalul selectat. Vânzătorul nu garantează că Bunurile vor fi întotdeauna livrate în perioada specificată în această clauză, în special dacă Bunurile comandate nu se află în depozitele Vânzătorului. Mai multe informații despre condițiile de livrare pot fi găsite în secțiunea: "Livrare".

8.5 Atunci când comandați mai mult de un Bun, acestea pot fi livrate la momente diferite, deoarece sunt transportate din depozite diferite. Nu se aplică nicio taxă suplimentară de transport pentru acest lucru.

8.6 Livrarea este considerată finalizată atunci când bunurile sunt livrate la adresa specificată de Cumpărător sau la terminalul selectat.

8.7 Proprietatea bunurilor trece la Cumpărător din momentul în care curierul livrează bunurile Cumpărătorului sau bunurile sunt colectate de la terminal.

8.8 La livrare, Cumpărătorul sau, după caz, reprezentantul Cumpărătorului trebuie să verifice starea coletului de expediție împreună cu reprezentantul companiei de transport, urmând regulile furnizorului (furnizorilor) de servicii de curierat.

8.9 În cazul în care se constată că pachetul de expediere este deteriorat, Cumpărătorul sau, după caz, reprezentantul Cumpărătorului are dreptul de a refuza expedierea. În acest caz, reprezentantul furnizorului de servicii de curierat, împreună cu Cumpărătorul sau, după caz, cu reprezentantul Cumpărătorului, completează un raport special de inspecție a expedierii, indicând daunele constatate.

8.10 În cazul în care Cumpărătorul sau, după caz, reprezentantul Cumpărătorului acceptă expedierea și semnează colectorul de date sau chitanța de livrare pe suport de hârtie furnizată de reprezentantul furnizorului de servicii de curierat fără comentarii, se consideră că Bunurile au fost livrate într-un colet nedeteriorat, serviciile suplimentare specificate în colectorul de date sau chitanța de livrare pe suport de hârtie au fost efectuate în mod corespunzător, dacă nu se dovedește contrariul.

8.11 Odată ce Bunurile sunt livrate și predate la adresa specificată de Cumpărător, se consideră că Bunurile au fost predate Cumpărătorului, indiferent dacă Bunurile au fost efectiv acceptate de Cumpărător sau de orice altă persoană care a acceptat Bunurile la adresa specificată. În cazul în care bunurile nu sunt livrate la data de livrare planificată, cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul imediat, dar nu mai târziu de a doua zi după data de livrare planificată.

8.12 În cazul în care bunurile sunt acceptate de o altă persoană decât Cumpărătorul, Cumpărătorul trebuie să specifice informațiile persoanei care acceptă bunurile atunci când completează informațiile de livrare.

8.13 La acceptarea Bunurilor, este necesar să se prezinte un document de identitate valabil pentru identificarea corespunzătoare a Cumpărătorului. În cazul în care Cumpărătorul nu poate accepta Bunurile, iar Bunurile sunt livrate la adresa specificată de Cumpărător, Cumpărătorul nu are dreptul de a formula pretenții față de Vânzător pentru livrarea Bunurilor către persoana greșită.

8.14 Cumpărătorul trebuie să verifice ambalajele Bunurilor, cantitatea, calitatea, sortimentul, completitudinea și configurația în termen de 14 (paisprezece) zile de la livrarea Bunurilor. În cazul în care Cumpărătorul nu își îndeplinește această obligație în perioada specificată și nu face reclamații către Vânzător, se consideră că ambalajele Bunurilor sunt adecvate, iar cantitatea, calitatea, sortimentul, completitudinea și configurația sunt conforme cu termenii Contractului.

9. Prețul bunurilor și costurile de livrare

9.1 Prețurile Bunurilor vor fi cele indicate în magazinul online. Vânzătorul depune toate eforturile rezonabile pentru a se asigura că prețurile Bunurilor sunt corecte în momentul în care Cumpărătorul plasează comanda. Dacă Vânzătorul observă inexactități în prețurile Bunurilor, se aplică clauza 9.5 din prezentele Reguli.

9.2 Prețurile Produselor se pot modifica, dar astfel de modificări nu vor afecta Contractele deja încheiate.

9.3 Prețurile Bunurilor sunt prezentate inclusiv TVA (dacă este cazul). Dacă rata TVA se modifică între data comenzii și data livrării, prețul se poate modifica în conformitate cu modificarea ratei TVA, cu excepția cazurilor în care Cumpărătorul a plătit integral Bunurile înainte ca modificarea ratei TVA să intre în vigoare. Vânzătorul va informa cumpărătorul în scris cu privire la o astfel de modificare a prețului și îi va oferi posibilitatea de a achiziționa bunurile la prețul ajustat în funcție de rata TVA modificată sau de a anula comanda. Comanda nu va fi onorată până la primirea răspunsului Cumpărătorului. În cazul în care informațiile de contact ale Cumpărătorului nu sunt disponibile, se consideră că comanda este anulată, iar Cumpărătorul este informat în scris.

9.4 Prețurile bunurilor nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare actuale sunt furnizate în secțiunea: "Livrare".

9.5 Având în vedere gama largă de Bunuri prezentate în magazinul online al Vânzătorului, în ciuda tuturor eforturilor rezonabile ale Vânzătorului, există posibilitatea ca unele Bunuri să fie prezentate cu prețuri incorecte. Dacă Vânzătorul stabilește că prețul prezentat pentru Bunuri este incorect, Vânzătorul va informa Cumpărătorul în scris și îi va oferi posibilitatea de a achiziționa Bunurile la prețul corect sau de a anula comanda. Comanda nu va fi onorată până la primirea răspunsului Cumpărătorului. Dacă informațiile de contact ale Cumpărătorului nu sunt disponibile, se consideră că comanda este anulată, iar Cumpărătorul este informat în scris. Trebuie remarcat faptul că, în cazul în care eroarea de preț este evidentă și Cumpărătorul ar putea recunoaște în mod rezonabil un astfel de preț incorect, Vânzătorul nu este obligat să vândă bunurile Cumpărătorului la prețul incorect (mai mic).

10. Plata

10.1 Cumpărătorul poate plăti pentru bunuri:

((a) utilizând servicii bancare electronice;

(b) în numerar sau prin card bancar. Mai multe informații în secțiunea: "Plată"

(c) prin card de plată (credit sau debit).

10.2 Persoanelor juridice li se oferă, de asemenea, posibilitatea de a plăti prin transfer bancar în contul Vânzătorului indicat în prefactura trimisă Cumpărătorului, indicând numărul de comandă furnizat Cumpărătorului în scopul plății.

10.3 Dacă Cumpărătorul alege metoda de plată specificată în clauza 10.1(a), Cumpărătorul trebuie să confirme ordinul de plată în banca Cumpărătorului în cel mult 24 (douăzeci și patru) de ore de la apăsarea butonului „Confirmă comanda”. Dacă ordinul de plată nu este confirmat în această perioadă, Vânzătorul are dreptul să considere că Cumpărătorul a refuzat să încheie Contractul și să anuleze comanda.

10.4 Bunurile selectate de Cumpărător sunt rezervate în sistemul Vânzătorului, iar Vânzătorul începe procesarea comenzii:

(a) atunci când Vânzătorul primește o notificare de la banca Cumpărătorului cu privire la plata pentru Bunurile selectate - în cazul clauzelor 10.1(a), 10.1(c) și 10.2;

(d) imediat după plasarea comenzii, astfel cum se specifică în secțiunea 5 - în cazul clauzei 10.1(b).

10.5 La plata Produselor prin metoda specificată în clauza 10.1(b), atunci când Produsele sunt livrate la domiciliu, se aplică taxa de administrare a fondurilor de curierat, specificată în coșul de Produse, alegând metoda de plată specificată în clauza 10.1(b). Valoarea actuală a acestei taxe este furnizată în secțiunea: "Plată".

10.6 Informații mai detaliate referitoare la plată sunt furnizate în secțiunea: "Plată".

11. Obligațiile cumpărătorului

11.1 Cumpărătorul se angajează să furnizeze numai date corecte și complete în formularul de înregistrare. În cazul în care datele specificate în formularul de înregistrare se modifică, Cumpărătorul trebuie să le actualizeze imediat.

11.2 Cumpărătorul se obligă să utilizeze magazinul online în mod onest și corect, să nu dăuneze activității sau funcționării stabile a acestuia. În cazul în care Cumpărătorul nu respectă această obligație, Vânzătorul are dreptul de a limita, suspenda (rezilia) capacitatea Cumpărătorului de a utiliza magazinul online fără notificare prealabilă și nu este responsabil pentru eventualele pierderi aferente ale Cumpărătorului.

11.3 Cumpărătorul trebuie să plătească pentru bunurile comandate și să le accepte în conformitate cu prezentele norme.

11.4 Fără a aduce atingere obligațiilor specificate în alte clauze ale Regulilor, Cumpărătorul se angajează să inspecteze Bunurile (inclusiv asamblarea, instalarea etc.) înainte de a începe să le utilizeze și să se asigure că Bunurile primite sunt cele comandate de Cumpărător.

11.5 Cumpărătorul trebuie să respecte alte cerințe specificate în prezentele norme și în actele juridice.

12. Garanția producătorului

12.1 Unele Bunuri vândute de Vânzător sunt prevăzute cu o garanție a producătorului. Informații despre aceasta și condițiile aplicabile sunt furnizate în garanția producătorului atașată Bunurilor.

112.2 Garanția producătorului completează drepturile Cumpărătorului referitoare la Bunurile defecte.

13. Obligațiile vânzătorului

13.1 Vânzătorul se angajează:

(a) să depună eforturi pentru a permite Cumpărătorului să utilizeze în mod corespunzător serviciile furnizate de magazinul online;

(b) să respecte viața privată a cumpărătorului și să prelucreze datele cu caracter personal ale cumpărătorului numai în conformitate cu prezentele norme, cu politica de confidențialitate și cu actele juridice.

13.2 Vânzătorul se angajează să respecte toate obligațiile asumate în prezentele norme.

14. Calitatea bunurilor

14.1 Vânzătorul garantează calitatea Bunurilor (garanție legală de calitate). Vânzătorul oferă o anumită durată a garanției de calitate pentru diferite tipuri de Bunuri, termenul specific și alte condiții ale acesteia putând fi specificate în descrierile acestor Bunuri.

14.2 Defectele bunurilor sunt remediate, bunurile defecte sunt înlocuite și returnate în conformitate cu procedurile stabilite în prezentele norme și ținând cont de cerințele actelor juridice aplicabile.

14.3 Cumpărătorul care dorește să depună o plângere cu privire la un produs defect sau incomplet poate face acest lucru contactând Vânzătorul folosind datele de contact furnizate în magazinul online.

14.4 Atunci când depune o reclamație, Cumpărătorul trebuie să atașeze factura cu TVA (numărul acesteia) sau, în cazul în care nu este emisă o factură cu TVA, un alt document care confirmă achiziționarea produsului de la Vânzător și să furnizeze următoarele informații:

(a) Numărul de comandă al produsului;

(b) Fotografia produsului, fotografia piesei defecte (dacă este vorba despre un defect mecanic și este posibil să fie fotografiat);

(c) Fotografie a ambalajului produsului;

(d) Să descrie defectele sau disfuncționalitățile produsului sau specificați piesa lipsă.

14.5 Atunci când depune o reclamație, Cumpărătorul trebuie să indice modul în care dorește ca reclamația să fie soluționată:

(a) Vânzătorul elimină defectele fără costuri într-un termen rezonabil, dacă defectele pot fi eliminate;

(b) Reducând prețul de achiziție în consecință;

(c) Să înlocuiască produsul cu un produs identic de calitate corespunzătoare, cu excepția cazurilor în care defectele sunt minore sau au apărut din vina Cumpărătorului;

(d) Returnarea prețului plătit pentru produs și rezilierea contractului atunci când produsul defect reprezintă o încălcare semnificativă a comenzii.

14.6 Odată ce plângerea este analizată, se va furniza un răspuns în termen de 14 (paisprezece) zile.

14.7 Pentru probleme de întreținere în garanție, Cumpărătorul poate contacta Vânzătorul folosind contactele furnizate în magazinul online.

15. Răspunderea civilă

15.1 Cumpărătorul este responsabil pentru acțiunile efectuate utilizând magazinul online, inclusiv, dar fără a se limita la acuratețea datelor furnizate în formularul de înregistrare. Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru consecințele care decurg din datele incorecte sau inexacte furnizate în formularul de înregistrare.

15.2 Prin înregistrarea în magazinul online, Cumpărătorul este responsabil pentru protejarea datelor sale de autentificare și/sau transferul acestora către terți. În cazul în care terțe părți utilizează serviciile magazinului online conectându-se cu datele de autentificare ale Cumpărătorului, Vânzătorul consideră că o astfel de persoană este Cumpărătorul, iar Cumpărătorul este responsabil pentru toate acțiunile efectuate de o astfel de terță parte în magazinul online.

15.3 Vânzătorul, în măsura în care nu intră în conflict cu legile aplicabile, este exonerat de orice răspundere în cazurile în care pierderile apar deoarece Cumpărătorul, ignorând recomandările Vânzătorului și obligațiile acestuia, nu s-a familiarizat cu aceste Reguli, Politica de confidențialitate și alte documente menționate în aceste Reguli, deși i s-a oferit o astfel de oportunitate.

Cumpărătorul și vânzătorul sunt de acord că confirmarea acțiunilor cumpărătorului în magazinul online cu ajutorul datelor de autentificare (cod de identificare) are aceeași putere juridică ca o semnătură pe documente scrise și este admisibilă ca probă în instanță. Cumpărătorul trebuie să își protejeze datele de conectare la magazinul online și să nu le divulge, să se asigure că datele sunt cunoscute numai de el și utilizate numai de el și să nu le transfere sau să facă posibilă în alt mod accesarea sau utilizarea lor de către alții. În cazul în care există suspiciunea că datele de autentificare ar fi putut fi cunoscute de o altă persoană, Cumpărătorul trebuie să notifice imediat Vânzătorul și, de asemenea, să informeze imediat Vânzătorul cu privire la orice încălcare sau divulgare a datelor de autentificare. Toate acțiunile efectuate utilizând codul de identificare al Cumpărătorului sunt considerate a fi efectuate de către Cumpărător, iar Cumpărătorul își asumă întreaga responsabilitate pentru consecințele unor astfel de acțiuni.

15.5 Cumpărătorul este responsabil pentru conținutul încărcat pe bunuri (de exemplu, imagini, sloganuri, fotografii, text etc.). Cumpărătorul garantează că conținutul furnizat nu încalcă legea și confirmă că designul este creat de el sau are confirmarea că deține toate drepturile sau autorizațiile pentru designul furnizat (de exemplu, marcă comercială, drepturi de autor, brevet etc.). Comanda cumpărătorului și plata anticipată a facturii înseamnă că cumpărătorul are toate drepturile de a utiliza respectiva lucrare vizuală și este responsabil pentru legalitatea utilizării și a conținutului acesteia.

15.6 Pentru încălcarea Contractului încheiat prin intermediul magazinului online, părțile sunt răspunzătoare în conformitate cu legislația în vigoare.

15.7 În cazul în care Vânzătorul încalcă dispozițiile prezentelor Reguli, acesta este răspunzător pentru daunele sau pierderile suferite de Cumpărător care apar ca o consecință previzibilă a încălcării de către Vânzător a prezentelor Reguli. Daunele sau pierderile sunt considerate previzibile dacă sunt o consecință evidentă a încălcării de către Vânzător sau dacă Vânzătorul și Cumpărătorul erau conștienți de astfel de daune sau pierderi la momentul încheierii Contractului.

15.8 Vânzătorul furnizează bunurile numai pentru uz casnic și personal. Cumpărătorul este de acord să nu utilizeze bunurile vândute în scopuri comerciale, de afaceri sau de revânzare, iar Vânzătorul nu va fi responsabil pentru nicio pierdere de profit, pierderi de afaceri, întrerupere a activității sau pierdere de oportunitate de afaceri.

15.9 Vânzătorul nu este responsabil pentru informațiile furnizate pe site-urile web ale altor companii, chiar dacă Cumpărătorul accesează aceste site-uri web prin intermediul link-urilor din magazinul online al Vânzătorului.

16. Evenimente independente de voința vânzătorului

16.1 Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea sau întârzierea executării oricăreia dintre obligațiile sale în temeiul Contractului care este cauzată de evenimente aflate în afara controlului rezonabil al Vânzătorului.

16.2 Un eveniment aflat în afara controlului Vânzătorului înseamnă orice act sau eveniment pe care Vânzătorul nu îl poate controla în mod rezonabil.

16.3 Dacă are loc un eveniment independent de voința Vânzătorului care afectează îndeplinirea corespunzătoare a obligațiilor Vânzătorului în temeiul Contractului:

(a) Vânzătorul îl va informa imediat pe Cumpărător;

(b) Executarea obligațiilor vânzătorului în temeiul contractului va fi suspendată, iar termenul de executare a obligațiilor vânzătorului va fi prelungit pe durata evenimentelor aflate în afara controlului vânzătorului. În cazul în care evenimentele aflate în afara controlului Vânzătorului afectează livrarea bunurilor către Cumpărător, Vânzătorul va stabili o nouă dată de livrare după ce evenimentele aflate în afara controlului Vânzătorului vor fi depășite.

17. Trimiterea de informații

17.1 Termenul „în scris” utilizat în Regulament include e-mailurile.

17.2 Cumpărătorul, încercând să contacteze Vânzătorul în scris sau dacă Regulile prevăd obligația Cumpărătorului de a contacta Vânzătorul în scris, trimite un e-mail sau o scrisoare obișnuită către Vânzător folosind contactele furnizate în magazinul online. Vânzătorul va informa Cumpărătorul cu privire la primirea notificării în scris (de obicei prin e-mail). În scopul retragerii din contract, procedura de solicitare a Cumpărătorului către Vânzător este prevăzută în partea 7 din prezentele norme.

17.3 Vânzătorul trimite toate notificările către Cumpărător la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare.

18. Alte dispoziții

18.1 Orice Contract încheiat între Vânzător și Cumpărător este reglementat de prezentele Reguli împreună cu documentele menționate în mod explicit în acestea. Orice abateri de la prezentele Reguli sunt valabile numai dacă sunt formalizate într-un document scris.

18.2 Cumpărătorul are anumite drepturi legate de bunurile defecte în conformitate cu legea. Nicio dispoziție din prezentele norme nu trebuie interpretată ca restricționând sau limitând utilizarea acestor drepturi.

18.3 Vânzătorul are dreptul de a transfera drepturile și obligațiile sale în temeiul Contractului către o terță parte sau părți, dar un astfel de transfer nu va afecta drepturile Cumpărătorului și obligațiile Vânzătorului în temeiul prezentelor Reguli. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin furnizarea de informații cu privire la transfer în magazinul online.

18.4 Cumpărătorul nu are dreptul de a transfera sau de a cesiona toate sau o parte din drepturile și obligațiile sale care decurg din prezentele Reguli unei sau mai multor părți terțe fără acordul scris al Vânzătorului.

18.5 În cazul în care orice dispoziție a prezentelor Reguli este considerată ilegală, invalidă sau inaplicabilă de către o instanță, celelalte dispoziții ale prezentelor Reguli vor rămâne în vigoare și cu efect deplin. Orice dispoziție a prezentelor Reguli considerată ilegală, invalidă sau inaplicabilă doar parțial sau într-o anumită măsură va rămâne valabilă în măsura în care nu a fost considerată ilegală, invalidă sau inaplicabilă.

18.6 Cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentele Reguli, orice întârziere a Vânzătorului în exercitarea oricărui drept în temeiul prezentului Contract nu înseamnă că Cumpărătorul este eliberat de obligația sa de executare sau că se renunță la acest drept, iar o executare separată sau parțială a oricărei obligații sau o exercitare separată sau parțială a oricărui drept nu înseamnă că această obligație nu trebuie executată sau că acest drept nu poate fi exercitat în continuare.

18.7 Prezentele Reguli și relațiile dintre părți în temeiul prezentelor Reguli (inclusiv aspectele legate de încheierea, validitatea, nulitatea, punerea în aplicare și încetarea Contractului) sunt reglementate de legislația din Romania și sunt interpretate pe baza legislației din Romania.

18.8 Orice dispută, dezacord sau reclamație care decurge din aceste Reguli sau care are legătură cu aceste Reguli, cu încălcarea, încetarea sau validitatea lor, va fi soluționată definitiv în conformitate cu legislația Republicii Lituania.

18.9 Cumpărătorul poate depune cereri sau reclamații cu privire la bunurile achiziționate din magazinul online al vânzătorului pe platforma electronică de soluționare a litigiilor de consum. http://ec.europa.eu/odr/.

18.10 Litigiile de consum sunt soluționate extrajudiciar de către Autoritatea de stat pentru protecția drepturilor consumatorilor. www.vvtat.lt.